Thursday, April 24, 2014

al tren

Fent via 

Caiguda lliure
de cop de seient
impacte a l’òs de la cua.

Fent via
t’he saltat sobre el peu dret
-
Pollock de sang
a la teva esquena
Ungles clavades
amor salvatge 
efímer !
tri- ull marró 
gira en compàs amalgàmic

Caiguda lliure!
fent via
expulsant tot el que sigui raonable
del meu cap. 



*

M’he desfet
de silenci
i de cop i volta

m’he trobat
millor que abans 



*
"Quin desas-
tre"
No
m’hauria de sorprendre gens
el que faig.
Dels pocs dons que tinc
d’aquest en sóc
una experta




Conversations

Talking to plants!
“I want to be in his arms now, not tomorrow”
The plant told me
“You never know what happens tomorrow” 

Then I realised that it wasn’t very normal
the fact that I want to be in his arms
(not the fact that I was talking to a plant) 




*
Rentant la copa
me n’ he adonat que era molt frágil




Onion
You are like
an
O O O 
     N N 
        I I I
            O O O
                N ! 




El temps se m’-
està
tirant a sobre.

De moment estic bé ,però
el dia que em comensi a fer una mica de mal d’esquena,

Començaré a escriure de veritat. 

Ja friso per aquest
moment.



Dedicat a l’home que vaig veure a prop de la via bebent una llauna de cervesa al dia de Sant Jordi 

“En el fons m’agradaria
Menjar-me totes les paraules que he vomitat.

La merda, a casa. 

La merda, com més merda
més merda.
més
merda
merda 
merda
i merda.“



*
Podria començar a parlar
de un triangle
o altres figures
putes i geomètriques


però ara mateix només visualitzo
una taca indefinida.



Estudis 

1,75
1 2 3 6 8
0,9
4,25

Molt bé!
Això deu voler dir
forces més coses
de les que em penso.

Però no tinc gens la sensació
d’estar perdent el temps. 

Estic aprenent! 

per puta mandra
o per puta indiferència

Vi

M’he trobat
abraçant l’equip de música
Amb la veu de la Billie
i els backrounds de trompetes i tota la pesca
tremolant rítmicament marcant el 2 i el 4 per els meus timpans.

Estic perdent el cap davant del mirall
i totalment conscient. 



*
“that you are tired of yourself
and all of your creations”
Well that’s easy enough to change

Or this is what I thought



Insomni voluntari

No vull dormir!
Tinc masses raons
per tenir
insomni. 







No comments:

Post a Comment